czwartek, 31 stycznia 2013

psy :)

O jej, mam 2 obserwatorów ! Jeja ogólnie to dużo :D Zachęcam do dalszego obserwowania ;)
A teraz przejdzmy do tematu posta. Będzie on na temat psów czyli najładniejsze i te najbrzydsze ! :D
to zaczytam:D
 A więc są to piękne pieski a zwłaszcza jak są małe <3 Chociaż są one czasami groźne ! :< labrador








 Albo taki,to to jest nawet ładniejsze od np. Yorków ! Lubią sie bawić są przyjacielskie i ładniejsze ! :)-kundle 






A to najbrzydsze psy na świecie przynajmniej dla mnie ! Gorszych juz nie ma i nie wiem co mam o nich powiedzieć bo ich nie lubie :/
Dla inncyh są piękne a dla mnie obleśne i tyle :D
Nawet  chiuaua czy tam jakos tak jest ładnijesza od tego i też jest zabawniejsza i przyjacielska !<:





                                       I przepraszam jeśli kogoś obraziłam tym postem ;) 
Na razie ;)




9 komentarzy:

  1. Kochane te psiaki :) Pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zaobserwować bloga... jednak tego nie zrobię.
    Mam yorka i mój jest o wiele ładniejszy niż na zdjęciu. A po drugie nie oceniaj książki po okładce. To, że z wyglądu Ci się nie podobają to nie znaczy, że z serca są takie same.

    Dziękuje za uwagę -,- . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust,ja mam treumatyczne przezycie z nimi zwiazane ! :)

      Usuń
  3. śliczne psiaki :) Ja yorki lubię, ale każdy ma inny gust ;) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Bo chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczeniaki są urocze, ja lubię prawie wszystkie rasy psów. Jedyne które omijam z daleka to amstafy - trauma z dzieciństwa -,-
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie pieski! ja najbardziej lubię husky. chociaż i tak wolę koty. ♥

    pozdrawiam, obserwujemy?
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne słodziaki ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWUJ KOMENTUJ CZYTAJ !
.
.
BEDE ROBIŁA TO SAMO <3